fredag 22. februar 2008

MÅ prøve å være positiv nå...skal bruke mi mentale styrke og kjempe meg opp bakken...begynner å skimte toppen så vidt i det fjerne

Joda..selv om ikke ting alltid er like lett er det vel bare å stå på...hva er vel egentlig mislykkede forsøk på manipulasjon av MDR i venstre rotasjon i lenderyggen, lateral fleksjons-manipulasjon mellom Th-L man ikke får til og teori som aldri fester seg, bosted man må flytte fra, masse stress, "personlige problemer" av mindre alvorlig grad...med tanke på at livet er så mye mer...det KUNNE stort sett alltid blitt verre...Som oftest må man bare kjempe på selv om ei hagle i tinninga føles veldig fristende, er det mest trolig ikke det rette...eller er det det? Hva i huleste gjør man her på jorda? Hva skjer når man ei gang dør? Når kommer jeg til å dø? Hva vil livet føre med seg? Jeg aner ikke...begynner å bli gal av tenking og usikkerhet noen ganger og siden jeg ikke tror på noen spesiell Gud vil sånne spørsmål forbli ubesvarte...Jeg vet faktisk ikke!!! Jo lenger jeg er her for meg selv i Stockholm, jo mindre religiøs blir jeg nok...men gjør det egentlig noe! Nei, mener jeg...andre mener kanskje det er bra å tro på noe...tro på Bibelen og leve etter den...Jeg hadde ikke orka det...vil stort sett gjøre det JEG mener er rett og stiller spørsmål og funderer på det meste...hvorfor...er det logisk at man har pannekaker eller grøt til middag når man driver å snakke om tallerkenmodellen med omtrent halvparten grønnsaker på tallerkenen? Hva er middag egentlig? Hvorfor er noen folk sånn og noen sånn? Hvorfor er noen folk sånn og sånn? Er massasje ei bra behandling? Hvor stor effekt har egentlig placebo(tro på behandlinga)? Egentlig er jeg et sabla filosoferende menneske...som sliter med konsentrasjonen på skolen...liker ikke skolen...hvorfor kaster jeg bort sånn ca 5-600000 kroner på utdannelse og fire år på en plass jeg ikke vil være, når folk kan gå kun på videregående og håve inn masse penger på en jobb med mye mindre ansvar...hvorfor gidder jeg? Nei, skal ikke vase mer om dette.... Jeg er sikkert ikke til å forstå.... Lev ditt liv, vær deg selv og vær fornøyd med det!

Ingen kommentarer: