onsdag 5. september 2007

I gang igjen for lengst etter en deilig sommerferie...

I gang igjen etter en kanon sommerferie...med MASSE regn og omtrent ingen brunfarge...hmmm...savner sola...
Ja, har vært lite aktivitet her nå...sant og si har jeg ikke ro og tid til å sette meg ned her å skrive...Føler liksom det går i et med skole, trening og annet husarbeid og lignende som egentlig MÅ gjøres...men skal prøve å skjerpe meg..Gått på skolen siden 20.august...ny og veldig fin skole og en god halvtimes gange gjennom skauen hver dag for å komme dit...heilt konge!..har jo ikke noe i mot å bevege meg;-)
Helt greit å være i gang igjen, men var veldig rart i begynnelsen..men merker faktisk at jeg trives veldig bra i denne byen...så om det ikke hadde vært for at jeg savna visse personer så hadde livet her vært helt toppers...elsker den deilige skogen, gå tur langs kanalen og se på den vakre byen, trene på sats og faktisk utdannelsen og...;-)...Jeg er blitt positiv...og sommeren hjemme har forutenom været vært helt topp..jobb og masse fri...kajakk og ny sykkel har jeg kjøpt og bruker mer penger enn noen gang og tjente endel mindre i sommer enn jeg pleier...men det ordner seg!...Må visst lese og øve litt nå...Sliter skikkelig med manipulasjonen og har vel i grunn(som typisk meg å være?) gitt opp allerede, men er vel kanskje litt tidlig...Ellers håper jeg på bedre belegning(er det norsk eller svensk ord?) på klinikken..altså flere pasienter siden det er litt dårlig nå...
Forøvrig er jeg blid og fornøyd for gleder meg så til besøk av Kjetil i morra...!

Ingen kommentarer: