torsdag 13. september 2007

Plutselig var jeg forlova:-)

Forrige helg hadde jeg besøk av min kjære..og snakk om bra helg! Først og fremst var det utrolig deilig å se han igjen, jeg hadde laga middag og vi hadde det veldig koselig...Sola skinte fra skyfri himmel så fant ut vi måtte ut å gå en tur;-)...Så ute ved Stockholms skjærgård fridde han jammen...snakk om å bli glad:-)

Så da har altså JEG vært forlova i ei uke nå og har det mildt sagt veldig bra..venter på ringene som kommer i dag eller i morra..moro:-)..Den dagen fikk jeg et håndlaga smykke med to hjerter som ei venninne av oss har laga..knallfint!...Ellers går det best i skole klinikk, trening og lesing...Var på landskamp i går i fullsatt kirke, veldig moro men synd de ikke gikk helt veien...synkt trøyt fortida, så deilig det er helg nå...tida flyt sånn..om godtogvel to uker skal jeg jo hjem en tur:-)...Klarer visst ikke sortere tanker og hendelser ned på denne sida..er altfor dau...Får kanskje heller lese nevrologi...hehe...;)

1 kommentar:

Anne Margrethe sa...

Gratulerer veldig veldig masse :) !!!