lørdag 26. mai 2007

Overraskelsesbesøk hjemme..moro:-)

Kom tilbake fra Bergen tirsdag ettermiddag..hadde praktisk eksamen i mobilisering onsdag kl12 og så satte jeg meg på toget hjem igjen(etter en bestått eksamen og masse løgn..hehe) natt til fredag..så fredag kl1230 ankom jeg bringsdalsveien 8(Kjetils hjem) etter ørten timer på tog..tok en times løpetur før jeg satte i gang å gjøre klar for middag;-)..hehe..litt over halv fire kom Kjetil, som egentlig bare skulle innom å hente farens snekkerforkle før han skulle til middag hos familien, hjem...og litt overraske, eller lettere sjokka ble han da jeg plutselig stod der og gratulerte med dagen;-)..knallmoro..Jeg elsker å overraske!!..Så er det bare noen deilige dager hjemme i Mandal før jeg stikker tilbake for snaue 3 dager i Stockholm igjen før studieslutt 1.juni...Skal bli godt å komme hjem for en god periode, selv om Stockholm er en utrolig flott by..;-)..Til og med rommet mitt er utleid disse dagene...hehe...Glad pins(pingst?...), folkens

4 kommentarer:

Helene sa...

Hehe =) Morro å overraske ja =)
Han ble vel glad da når du kom =)
Lykke til med studie innspurten =)
Klem

Anette sa...

Han ble veldig overraska og glad ja:-)...Her er egentlig ingenting å gjøre..reiser hjem igjen natt til fredag:-)..God sommer!
klem

Karianne og Lars sa...

Heia!

Du er der vel på lørdag??

Karianne og Lars sa...

Heia!

Du er der vel på lørdag??