torsdag 3. mai 2007

På tide med nytt innlegg...kanskje?

Egentlig vet jeg ikke hvor jeg skal begynne om jeg skal fortelle noe her...Jeg er just nå i dårlig humør..skuffa, lei meg, overgitt og så lengter jeg hjem da det er sånn...hmm...inte alls bra..Jeg er mest av alt stressa over tusen ting...hadde det bare vært eksamen hadde det liksom vært greit nok, men når det er alt annet i tillegg og det liksom ikke går veien er det ikke like kult..også får man ikke lest heller selv om man absolutt MÅ!...

Ellers nærmer det seg heldigvis både besøk av mamma, Bergenstur og sommer etter hvert...og mellom det er det ørten ting å fikse, ordne og lese..så egentlig går sikkert tida fort, men sommerferien er veldig ønska nå må jeg si...

I helga hadde jeg besøk av Kjetil...eller fra lørdag morgen til tirsdag kveld:-)...Helt konge å ha besøk..Det ble både lange turer på beina.."shopping"..minicruse til Åland og annet moro!..Så er det bare dobbelt trist å være alene igjen og vite at man ikke skal hjem før nesten 5 uker...men det går seg nok til og går så bra atte..og sommeren er heldigvis lang...så er det sommerjobben som jeg håper går bra..skal liksom starte eget i sommer, så er nokså usikkert på en måte..Men det er jo bare å hoppe i det...
Ellers er det ikke annet å si at helga bli lese, stresse med annet som må ordnes, lese og annet dill...
Håper dere alle har det bra(om noen gidder lese her?)...facebook er jo veldig "in" nå...moro å finne masse kjente der;-)

Ingen kommentarer: