tirsdag 20. februar 2007

Farmakologi er kjempegøy...hmm...;-)..Men i NORGE om ei uke!!

Hva skjer? Aner ikke ei gang om noen gidder og lese dette? Jaja..Litt opptatering..Sitter i dag og leser farmakologi..For de som ikke vet..Farmasøyt er en på apoteket, så da er altså dette noe sånn legemiddelting!..Prøver å innbille meg at det er bittelitt spennende,men helt ærlig er det himla kjedelig og tungt å pugge inn også er jeg sånn imot legemiddel fordi det rett og slett brukes altfor mye av de og fører til masse bivirkninger som gjør at en må ta enda en tablett og enda en and so on.. Selvsagt er noe av det bra.. Men jeg tar til nød(og da er det veldig krise) en paracet/ibux maks 2-3 ganger i året!
Jepp..Da var det tenta/eksamen på fredag i farmakologi og praktisk prøve i mobilisering mandag og tirsdag morgen sitter nok jeg bli og fornøyd(forhåpentligvis) på toget til Oslo..Gleder meg til å treffe igjen noen kjente..Blir litt trist her i blant da jeg bare kjenner de i klassen "jussom"!..Men det går helt greit,og stort sett mye å gjøre..Hvertfall om en vil prøve å satse på å tillegne seg litt kunnskap og ikke bare klare tentaene...Gleder meg sååååå til å se noen andre folk og ha det litt gøy..Reiser hjem til Mandal onsdag morgen og tilbake søndag ettermiddag..Forlenget vinterferie:-D...
Selv om dette er en fantastisk flott by skulle jeg ofte ønske avstanden var noe mindre...100mil og 14-16t på buss er i meste laget!:-(...De er heldige de som BARE bor i Oslo..de er jo bare en liten svipp og så er de hjemme;)..
Ha en fin dag(om noen skulle lest noe her)
PS:Mitt nye jeg prøver å være mer positiv og se muligheter i stede for problemer...Jeg skal, jeg vil og jeg kan!

2 kommentarer:

Helene sa...

Grattis med blogg ;)
Du blir herved lagt til min "fredtun venne" liste ;D

FArmakologi du! hehe...de er ett fag som eg skal ha til høsten..vil ikke si eg gleder meg, men de blir vel litt interessant å lære om sånne ting også ;P

Anette sa...

Koselig å få EN kommentar i det minste...Håper på litt mer aktivitet etter hvert;-)...Nå er det mobilisering som må gjøres!
Lykke til med farmakologi etter hver...nå kan jeg "ALT", så bare å spørre...hehe...