onsdag 21. februar 2007

Tentanerver...

Snart tenta IGJEN...og har dårligere følelse enn på lenge...strykprosenten er visst VELDIG høy og må jo ha 67% for å stå..og når det da er farmakologi, altså legmidler det dreier seg om er det ikke så forbanna lett å få trøkt inn ulike navn,virkningsmekanismer,bivirkninger,interaksjoner...og annet uinteressant...Så himla mye på kort tid..og forelesningene har ikke akkurat vært best..
Tror jeg begynner å gå inn i en depressjoon...Mangler serotonin og noradrenalin...Gi meg noe SSRI(lykkepiller)!!!...

Ok..positive ting å fortelle om er nydelig vær i dag, til tross for mye kulde, et et fantastisk skiføre...Var ute på en aldri så liten formiddagstur i dag, kledd for å dra til nordpolen og smilet om munnen:)..Rett og slett helt KONGEføre!..Tenkte prøve få til en tur i morra og..mellom all den drittens pugginga!..Noe annet som lyser opp er tanken på å snart se kjente og kjære i mitt fantastiske fedreland og slappe av snaue fire dager i Mandal:-)
Ellers hadde jeg dobbeløkt på klinikken i dag, 13-19+, og lærte meg noe i dag og tror jeg;-)..I hvertfall at det bare er å jobbe på og at jeg har valgt en av de vanskeligste veiene for å få meg en utdannelse...

Håper ellers dere alle har det bra...!!!
(ellers "skulker" jeg noen dager i påska for å få meg ordentlig påskeferie og ikke bare ei langhelg:-D)

Ingen kommentarer: