lørdag 24. februar 2007

Skitur..lengsel og trivsel...

Det hender ofte at jeg lengter etter sommeren...da er alt så fritt og deilig:-)..Men hvor bra hadde sommeren blitt om det var sommer hele tida liksom?..Utrolig nedtur...Så egentlig elsker jeg alle årstider..Har t.o.m. begynt å digge høsten!..Mørket senker seg..Det blåser litt(ikke mye vind her, men), bladene faller fra trærne med masse flotte farger..Det er litt surt og det er deilig og sitte inne og nye en varm kopp te og lese ei bok eller noe;-)...Tv er et fremmedord i min verden...er blitt anti-tv-menneske..Hva er morsomt med å glo på den svarte boksen..Tror kanskje den er på 1, maks to ganger i uka her i Jungfrugatan 43A, 3tr(uten heis)...Over til årstidene..Har vært på skitur i dag...Åssen normalt menneske på 21år tar på seg skiene og går en halvannen times tur alene sånn plutselig..når en befinner seg midt i Stockholm stad...Ikke mange har jeg funnet ut..Dvs de få jeg ser som går på ski tilfører generasjonen over meg...Men hva gjør vel det? En har ikke mer moro enn en skaper selv...Og jeg er blitt ganske så god til selvaktivisering..Er liksom vant med det!!..Ikke få turer jeg har trava rundt på jordene hjemme på gården i selvlaga løype...var jo aldri noen andre som gadd, så...Så selv om svært få andre traver rundt i løypene ved Gärdet(her i sthlm), gjør jeg det like vel...Hvem bryr seg? Om jeg hadde hatt et akebrett her, kunne jeg gjerne gjort det og...La meg faktisk ned og lagde snøengler her en dag..men så meg rundt at ingen så meg...Fikk bare så lyst til å kaste meg ned i snøen sånn som ungene gjør..;-) Jepp, holdt egentlig på å gjøre noe fornuftig, så må fortsette litt med det...Reinskriving av litt mobilisering...Dugga på mandag...så blir vel praktisk øving i morra...
Ha ei god (og aktiv) helg:-)!

Ingen kommentarer: