fredag 23. februar 2007

Forbanna møkk...

Sorry...I dag begynner det bare negativt, selv om jeg skal prøve å vende litt om...For det første: Jeg KJEDER meg! For det andre er jeg i litt dritthumør av andre grunner(uten å utdype det nærmere) For det tredje lengter jeg hjem!.. Også hadde vi tenta i dag som jeg klarte å surre til som vanlig...rett etter gikk det opp for meg at jeg har svart motsatt og for lite på en hel del antageligvis...også var det faktisk ett spørsmål jeg ikke skjønte helt pga svensken..hmm..Men nå er den glømt og ute av verden for denne gang!
..Dugga på mandag...og så kunne jeg egentlig reist hjem rett etter det..Men dom som jeg var bestilte jeg ikke billett før tirsdag morgen..og da skal jeg til Oslo og være til onsdag morgen:-)..Ser fram til å møte minst to fredtun-venner, Inge og Henriette, også bo hos Nathalie...Det eneste kjipe er at jeg allerede gruer meg til å reise hjem på søndag..Vet hvor ufattelig kjip den følelsen er:-(...Forbanna kjip!!..Men nå har jeg bestemt meg for å "være syk" i påska sånn at jeg ikke skal på skolen...og derfor blir det heldigvis en lang påskeferie på meg i år...så det er jo bare sånn 5 uker til eller noe...Går sikkert veldig fort..hmm...Må prøve å innbille meg det i hvertfall!..Også er det snart sommer og sørland...og sol og jobb og moro:-)...Va roligt!
Utover kvelden ser jeg sikkert mye lysere på tilværelsen igjen...Må få mamma til å ringe...Savner ho(det blir ho glad for å høre og!)

Ingen kommentarer: