lørdag 24. februar 2007

Pusteproblem er no forbanna møkk:-(...Men det vil vel helst gå greit?

Huff..Da var jeg litt negativ igjen..Jeg er bare så himla lei av denne driten...Og Beta-2-agonister og glukokortikoider hva hjelper det liksom?For å si det sånn går jeg på Seretide, forebyggende medisin, morgen og kveld som både skal dempe betennelsen i luftrøret og hjelpe ved pluteselig anstrengelse..I tillegg tar jeg Ventoline ved kraftig anstrengelse...Er ikke noe bombe at jeg fikk "astma"-anfall i går også, men pleier ikke lenger gjøre vondt lenge etterpå...Men i går var jeg faktisk skikkelig dårlig etterpå og er det fortsatt...Gidder ikke klage mer, for kunne jo vært verre...Men for å beskrive har jeg en verkende, etsende byll som sitterpast i bronkiene(luftrør på brystnivå) hele tida...Er liksom ikke forkjølasyk..Bare sånn jeg var etter astmaanfall da jeg var liten...Så blir nok ikke noe av intervallløpinga i dag:-(...Må nok ta noe mindre hardt, ja...Forøvrig tror jeg mindre og mindre på at sykdommen ikke er astma,legen(jeg var blitt tvunget til legen) framstilte meg t.o.m. som hypokonder og holdt på å sende meg ut av kontoret uten hjelp...Han spurte jo ikke ei gang om noen symptomer bare tok en test(spirometri) og så at jeg hadde for høye verdier for å kunne ha astma! Kan vel egentlig ikke si at jeg er i dårlig form fysisk heller...For det første trener jeg endel mer enn gjennomsnitt vil jeg tro og for det andre er max-02 faktisk godt over bra nivå...Så selv om jeg gjerne skulle vært i bedre form, kan ikke det være årsak til problemene hvertfall...Jaja...
Får vel tenke som Kjetil sier: "Det vil jo helst gå greit..."...Og syk gidder jeg ikke blir...Må få gjort noe fornuftig her og så kommer Annika antagelig opp og trener mobilisering...Dugga i morra:-S...Får satse på at det ordner seg..Satt med et skjeletthode og tørrtrente litt i går..hehe...Og så er det Norge på tirsdag..og helt til Mandal onsdag -> søndag:-D...Det blir helt KONGE:-)

Ingen kommentarer: