onsdag 18. april 2007

Er jeg spesiell/rar/merkelig...?

Noe sier meg at folk opplever meg som noe merkelig...
- Jeg hater å kjøre bil og har flere ganger heller sykla en halvtime i snøstorm enn å sitte på i bil
- Jeg går konsekvent alltid trapper i stede for rulletrapp på reise selv om baggasjen er tung
- Jeg er tenker og filosoferer om alt mulig og lever lite på tilfeldigheter(det meste planlegges)
- Jeg kjøper konsekvent aldri ferdiprodukter av matvarer(bare sånn helt nødvendige som pasta, knekkebrød)
- Jeg angrer meg for det meste jeg gjør/ikke gjør
- Jeg er noe så sjeldent som en ikke-kristen som er avholds(men hvorfor syns folk det er så rart?)
- Jeg trives med gamle og tar gjerne sykkelen et par timer opp for å besøke Besta(bilen står i garasjen)
- Jeg lever veldig lite her og nå
- Jeg kan gjerne være hjemme ei hel helg og kose meg "glugg i hjel"
- Jeg begynner å føle meg gammel og er ikke 22 før i morra..derfor feirer jeg heller aldri bursdag
- Jeg er overhodet ikke matrialistisk og liker ikke gaver
- Jeg virkelig hater å shoppe
- Jeg har vært sjøspeider hele barndommen/ungdommen, men liker meg best på land
- Jeg har ikke spist godteri på snart 10år
...Ja, finnes nok drøss av annet også...

Noen som har noe kommentarer?...Egentlig er jeg bare meg selv og ikke så rar likevel?

2 kommentarer:

Karianne og Lars sa...

Gratulerer med dagen!!!
håper dne blir fin :)

Eirin&Wilhelm sa...

Happy bursdag til deg!!:) Kos deg masse!! Bursdagsklem