fredag 20. april 2007

Tenta unnagjort, så helgehandel...Jeg helsefreak?

Deilig å ha gjort en tenta før helga;-)...så får vi bare se åssen det gikk..Den var så himla lang at jeg ble så lei at jeg ikke aner hva jeg skrev til slutt...Slutta å tro, men følte hvertfall at jeg kunne det i hodet er bare det å få det ned på papiret så læreren skjønner det og kan lese hva jeg har skrevet på min norsk-svenske-skriving...;)..Det morsomme var at den ene oppgaven(5poeng) hadde jeg ikke lest noe på, så dikta en hel del og skrev det jeg huska fra undervisninga...hehe..Kan bli moro å lese...Men læreren er jo ganske så artig da, så tar det nok med et smil..hehe...Tidenes beste forelser!!!
Rett etter tenta dro jeg og handla inn for helga og følte meg nesten litt helsefreak..for hva lå i handlekorga? en squash, en aubergine, 1kg gulrøtter, 1kg epler, ca2,5kg fryste grønnsaker, en bukett vårløk og det litt mer usunne 1l melk(0,5%), 1l lettyoghurt naturell(0,5%), 0,5kg ost(10%) og cottage chease(1,5%)..så da var det ikke så sunt likevel?...Så nå har jeg sitte hjemme og feiret en forsinket bursdag med fullkornspasta og grønnsaker og laks til:-)...også nogo attåt;-)

Ellers har jeg planer om å forvanle min fanastiske bolig sånn at det går an å se golvet igjen og gå inn på "kjøkkenet" uten å måtte kjempe for å finne ledig plass til å sette ting..Også må jeg lese mobilisering og sånn...og vaske og styre litt...i mellom det får jeg alltid tid til noen treningsøkter også;-)...

Ingen kommentarer: