tirsdag 24. april 2007

Sommeren nærmer seg med stormskritt...:-)

I går hadde jeg en lang 9-19 dag på skolen og start selvsagt dagen med ei treningsøkt siden jeg skulle være så himla lenge på skolen...den første delen var forelsning i ergonomi, deretter praktisk mobilisering for så å ha klinikk..skulle ha eksaminasjon på klinikken og selv om jeg ikke hadde forberedt meg var jeg uvanlig rolig...kanskje fordi jeg gav pokker og tenke at det er jo bare å gjøre som jeg pleier..altså være meg selv for pasienten og gjøre det beste!..men typisk nok så kom ikke pasienten:-(...forbanna irriterende egentlig, for var liksom klar for å få det gjort og hadde den sensoren som jeg egentlig ville ha..så er det bare å vente på å bli satt opp på ei ny tid...passe dårlig:-S..

Men dag var det plutselig sommervarmt igjen..egentlig fri i dag, men dro på skolen og øvde litt praktisk mobilsering med Annika på formiddagen, før jeg så dro på spinning..været var grått og kaldt, men da jeg var ferdig på spinning skinte sola og det var veldig godt og varmt...Resten av dagen har prøvd å få lest, men ikke vært den beste dagen...er litt for trøyt fordi jeg sover dårlig..ikke fordi jeg sitter oppe og ser på tv(tv har jeg ikke sett på et par måneder faktisk!)..men fordi det er så sykt varmt og at jeg våkner av andre grunner også hele natta og morgenkvisten...så sover korte strekker om ganga...

Ellers er jeg skolemotivert for tida faktisk..merkelig, men morsom følelse...får nyte den så lenge det varer;-)...Jätte kul!..Ellers kommer Kjetil på besøk i helga, så det blir koselig...Men tida har i grunn gått sabla fort siden påske..til helga er det bare 5 korte uker til sommerferie!...og der venter både Bergenstur og besøk av mamma:-)..Det blir nok bra!..og tida kommer til å fly!!

Ingen kommentarer: