mandag 16. april 2007

Tid for positive ting...

Tenkte prøve å se litt bortfra Janteloven...som jeg har fulgt slavisk i mange år og fremdeles ser opp til...Vil jo ikke virke høy på pæra heller...Men med noen ting bare må en vite at en er bedre enn andre...f.eks er nok en naprapat flinkere i kroppens anatomi enn f.eks snekkeren!

Det er sommer, det er sol og det er Stockholm:-)..Vilket underbart väder;-)...Lørdag og søndag starta med ei ikke altfor sein treningsøkt ute i marka før jeg dusja og pakka sekken med lunsj, termos, håndkle og skolebøker og vandra ut mot havet...Fantastisk:-)..Lå liksom der ute på et skjær og leste og koste meg litt og koste meg enda mer og vandra rundt Djurgården...Sommer er fint, bare det at da lengter jeg ekstra hjem til verandaen med utsikt mot elva og vakker natur...Men Stockholm er igrunn ikke så gal..Jeg har det helt fint egentlig:-)...

Fredag er det smertefysiologitenta og ellers er det mobiliseringsteorilesing i helga, så egentlig håper jeg ikke på altfor bra vær...Men det er jo egentlig ganske så interessant(positiv her...)..Faktisk ble jeg ganske så inspirert på klinikken i dag..går igjen et lys opp for meg at jeg må lese enda mer på..og at det er vanskelig å bli flink(ikke bare komme gjennom skolen),men at det egentlig er gruelig interessant og spennende...et takknemlig yrke om du lykkes i å gjøre folk bra...Hadde en i dag som var blitt bra etter ei behanling(var 2. i dag),så sånne folk liker jeg:-)(bare synd ikke alle er sånn...)..Ellers er det rett og slett bare lesing og praktisk trening som gjelder...

Ellers går jeg visst straks mot å passere enda et år(22år på tors:-(...)..Kan ikke si jeg føler lykkefølelse med å bli eldre..det går bare en vei..om vips så er jeg 30 og snart gammal kjerring...Jaja..Egentlig bør det vel ikke bry meg...første gang jeg skulle ønske jeg var eldre var i går da jeg så på kryssning til Åbo,Åland,Riga...mm...noen rederier hadde 23års-grense faktisk...

Eller har jeg mye bra å se fram mot nå...28.april kommer Kjetil på besøk, to uker etterpå mamma(og pappa?), så går turen til Bergen 15.-21.mai...og så er det jo straks sommer...bare synd det er mye skole mellom der og at Bergensoppholdet nok inneholder en god del lesing med tanke på praktisk prøve 23...

Håper dere alle nyter den fantastiske sommeren som har gjort sitt inntog...har funnet fram bikini,short og singlet...;-)

Ingen kommentarer: