tirsdag 6. mars 2007

Vinterferie i Norge:-)

Etter ei uke med lite søvn stod jeg opp 5.30 tirsdag morgen, dro på spinning og så direkte på toget til Oslo kl 8.30!..I håp om å få sove endel der..Men der tok jeg feil..Søvn var et mangelord siste tida pga stress, astmaanfall og div dill...I og med at det var så "vanlig" følte jeg meg helt ok da jeg kom til Oslo..Møtte Henriette like etter og vandra rundt i Oslo med en diger sekk i 3-4t, så vandra jeg litt med Nathalie før jeg satte meg på bussen hjem til Mandal(hadde egentlig bestilt buss onsdag morgen..men var ikke i form:-(..)..Ikke mer om den bussturen...For å si det kort..Jeg har følt meg i bedre form i løpet av en busstur tidligere...
Aner ikke hvor tidaa hjemme ble av, men den fløy hvertfall fort som en vind..Tror sjelden jeg har kjeda meg mindre..fikk liksom ikke tid til det!Løp i masse snø i furulunden, besøkte naboer, tante Helga(90år), besta, var sammen masse venner, famile og kjente, to dager på brett på Eikerapen...Ja, jeg var t.o.m. på møte på bedehuset..og jeg som aldri går på sånt..Var egentlig Hanne som trakk, men ho ble syk og var ikke med resten av teamet hennes..Helt topp har jeg hvertfall hatt det:-)..Men nå er det tilbake til den harde hverdag...burde egentlig stikke å få kjøpt boka til faget vi har nå...og så komme i gang med lesing igjen...Bare 3mnd igjen til sommerferien og mye som skal gjøres og ordnes før det ja...Og snart er det påske(skulker de tre dagene i midtuka, så gleder meg til skikkelig ferie!)

Ingen kommentarer: