torsdag 22. mars 2007

Da var jeg og tikka...

Det formelle:Eg har fått tikken. Spelereglane: Kvar spelar startar med å skriva seks rare ting om seg sjølv. Bloggarar som vert "tikka" må skrive seks rare ting om seg sjølv i sin eigen blogg, i tillegg til å angi reglane for spelet. Til slutt vel spelaren seks nye bloggarar som "har den", og lister namna deira. Etter at det er gjort, skriv han eller ho ein kommentar på bloggane til kvar av dei, for å la dei vita at dei har vorte "tikka", og at dei må lesa bloggen til den som tikka dei for meir informasjon.

1. Til sommeren er det 10år siden jeg har smakt godteri, brus, chips, is, kake og annet kliss...
2. Er livredd mus..Ei gang jeg var ute og løp i Bournemouth i England så jeg ei mus sprette vekk fra stien..da ble jeg så redd at jeg spurta uten mål og meining til jeg var midt i storbyen langt hjemmefra..
3. Elsker å prute når jeg er i syden og får det stort sett som jeg vil...ser de bare inn i øynene og smiler:-) Får ofte oppgaven om å prute ned om andre ikke få viljen sin;)
4. Er utrolig sjenert og kan bli så nervøs at jeg lett begynner å grine..Det har skjedd opptil flere ganger uten grunn:-S
5. Om jeg ikke får trent nok kan jeg bli eitrande forbanna...Ble sinna ei gang på Silja Line fra Helsinki til Stockholm, hvilket medførte flere løpeturer opp og ned trappene(ca 5 etasjer)
6. Hater å kjøre bil..Begynte etter mye mas hjemmefra å øvelseskjøre etter fylte 18 og da lappen endelig var i boks...feira jeg med å sykle masse!

Jeg har tikka: 1.Henriette U. 2. Lisbeth 3. Mathilda 4. Hilde 5. Silje 6. Nina

Ingen kommentarer: