torsdag 15. mars 2007

Litt a' hvert..

Litt sånn teit dag i dag..skole 9-12 og så fra 16-19 igjen..men ganske deilig og..Hadde praktisk på formiddagen og det var veldig morsomt faktisk..vi fikk prøve to ulike smertelindringer som TENS(elektrisk stimulering) og akupunktur for å se åssen det funker...hadde sånn apparat hvor vi også kunne måle følsomheten og smerten før-, under og etter behandling..:-)..
Siden jeg var oppe tidlig på spinning..sto opp 5.50, fant jeg ut jeg rett og slett bare kunne rusle litt i sola og handle litt og sånn og kanskje få rydda og vaska litt på rommet...men siden den siste delen der ikke helt er min greie sitter jeg her nå..
Forøvrig skinner sola ute..Så alt er mye lettere...om ca en time drar jeg til skolen igjen..så om jeg skal rekke å få gjort noe rydding til kan jeg vel ikke sitte her..?..Middag må jeg vel og lage før den tid..men blir vel bare no snabt..
Språket mitt er forresten helt "fucka opp" føler jeg...det er litt mandalsk, litt konsmo, (litt svensk?-tror/håper ikke det) og altfor mye forfining av ordene(dvs bokmål)..Inte alls bra..Men blir bra så lenge jeg snakker med folk hjemmefra:-)..Ordner seg..

Ingen kommentarer: