torsdag 22. mars 2007

Jeg er et merkelig vesen..

Kom på andre mer vestenlige ting som nok heller burde vært med på den hersens lista...Jeg er nå noe for meg selv..bare det at folk ikke merker det så klart siden jeg er så spesiell at jeg lever mest i min egen verden her inne på min hybel i storbyen, Stockholm...Ser egentlig aldri på tv f.eks...faktisk har jeg glømt at det finnes..Og nå får jeg faktisk ikke inn noen kanaler lenger siden hele systemet er blitt digitalt her borte i Stockholm også..Dessuten har jeg, selv om jeg er student, enda ikke kjøpt noe sånn halvfabrikat-mat her til hybelen..dvs pizza, suppe-/sauspose, ferdiglaga pakke med lasagne, ferdiglagaretter, hermetikkbokser med middag...Nei, faktisk lager jeg t.o.m. tomatsuppa mi fra bunnen av...og lasagnesausen...Lager ikke akkurat min egen pasta, men den ganga jeg kanskje skal ha kjøttkaker kommer jeg til å lage dem selv og(litt kjøttdeig, egg, havregryn, væske og krydder...og plutselig er det kjøttkaker)..Dessuten kan jeg prestere å drikke flere liter te om dagen..da jeg en mnd regna ut snittet ble det ca 2,9liter på dag!!..hehe..Dessuten er jeg vel det menneske jeg vet om(utenom Besta) som er mest enstøing..Kan surre rundt flere dager alene og ha det ganske så greit...

Forresten i går var det sprint i Stockholm-det var i grunn ganske så morsomt..dritt bare at det ikke gikk Norges vei denne ganga:-(..Ellers er jeg veldig opp og ned vedrørende skolen...Dager kommer da jeg ikke aner hvorfor jeg er her og overhodet ikke kan tenke meg å jobbe med det!..Jeg har panikk for å ikke strekke til da jeg står der på bar bakke og bare må stole på meg selv...Der er kanskje også noe av problemet at jeg overhodet ikke tror på meg selv!..
Ellers er det faktisk sykt kaldt her for tida(de to-tre siste dagene), men sola skal visst melde sin ankomst igjen allerede i morra...
Forøvrig er jeg superopplagt just nå...kan ha noe med morgentrening 6.30 i dag...klinikk og dobbel treningsøkt med bodypump og boksing i kveld:-)...Heilt konge!!...Selv om jeg egentlig bør sove nå har jeg egentlig ryddedilla..og rommet mitt ser ut som blanding av bomba horehus og søppelplass...så det vil si at det trengs!...Helga er ei fin tid...sove er visst og en fin ting har jeg hørt...

Ingen kommentarer: