søndag 25. mars 2007

Whatever...og sånn...

Så var denne helga også snart over...og hva har jeg for noe morsomt å fortelle...ingenting!..Faktisk aner jeg ikke hva jeg har gjort...Noe fornuftig som litt mobiliseringsteori,men har dessverre litt problemer med konsentrasjonen...
Ellers noe nytt fra storstaden; neppe...men jeg har det fint:-)..I dag er sånn dag da jeg faktisk ikke gleder meg til å hjem..uten grunn er ikke humøret på topp..hmm..Går nok bra..MÅ få særiøst komme noen vei med skolearbeid og rydding som har forfallet i lang, lang tid...
Ellers...for de som kjenner meg godt vil vel nesten ikke tro at jeg just tok min første tur på sykkelsetet for 3mnd, dog var bare på den dårlige sykkelen her nede og kun ganske moderat tempo 1,5-2t...fordi formen var heller dårlig(sovesyka)...Ellers frister det ikke overveldende med å sykle for tida..litt panikk for å tryne igjen etter ulykka i sommer(vil ikke bli grønnsak eller lam) og så er jeg totalt inkompetent på sykkel har jeg funnet ut..Blir det sykkel i sommer(hvilket ikke er usannsynlig) blir det trolig stort sett bare alene..Orker ikke være til bry og hinder for andre hele tida..Var jo bare dust av meg å plage disse spreke guttene i sommer(ei gang faktisk 25gutter og lille meg)...Whatever...Gjør det egentlig noe...Har klart å sykle 45mil alene på 3 dager før og dessuten er løping topp:-D...Ha en god treningsfull vår og sommer...!!

Ingen kommentarer: