fredag 9. mars 2007

Hmm...Hva er galt mon tro?

Jeg er ganske frisk og bør ikke klage, men det er likevel noe som plager meg...Og det er den forbanna pusten:-(...Status: Jeg piper noe helsikkens når jeg trener..folk tror jeg skal dø! Men når jeg var til legen ble jeg omtrent framstilt som hypokonder og fikk bare beskjed om at jeg ikke har astma..utVen at han hadde spurt meg om et eneste spørmål angående formen min! Jeg hadde bare for høy FVC, hvilket tilsa at jeg ikke har astma..Da jeg spurte hva annet det kunne være sa han at han ombestemte seg og jeg fikk resept på de medisinene jeg tok før...Nå som ikke det har hjulpet går jeg på dobbel dose..Dvs to doser morgen og to doser kveld + anfallsmedisin...og når ingen ting hjelper selv om jeg har tatt det jevt siden november og anfallene mine kommer veldig plutselig og er veldig kraftige(til tross for at jeg visst nok ikke har astma) begynner jeg virkelig å lure...om det er noe helt annet jeg har slitt meg "til døde", skremt folk, besvimt og nekta full fysisk aktivitet i over 10 år..Trøyt er jeg og..Kanskje bivirkninger av høye medisindoser?..Jaja..Går seg vel til!!! Jeg skal uansett aldri slutte å presse meg maksimalt fysisk..Det er den beste medisin;-) Og somsagt...Det kunne vært mye verre..Jeg fungerer tross alt bra i det daglige, men vil gjerne være helt frisk...Ikke behagelig med de kraftige anfallene:-(

Ingen kommentarer: