onsdag 14. mars 2007

Halveis i denne terminen..

Så var faktisk terminen allerede halveis..Det går egentlig ganske fort..Og nå som det er sommer ute(eller egentlig vår da) kommer det nok til å gå enda fortere..Jeg ser fram til sommeren:-)...Være lenge hjemme på Sørlandet!..KONGE!..Sitter nå og leser smertefysiologi, men det merkelige er at jeg alltid har lyst til å gjøre masse annet samtidig..hmm..Det er veldig interessant, men mangler bare den rette roa(roen) og konsentrasjonen...Sitter og skriver om notater fra forelesning, funnet ut at jeg lærer meg best sånn..men klarer liksom ikke konsentrere på bare det..for så får jeg lyst til å repetere noe annet i samme slengen..(men det er jo bare positivt...)..Tida forsvinner hvertfall...aner ikke hvor egentlig...men ekkå plass bli ho av...(litt redd for å miste dialekta mi..).."pratar riktigt konstigt her nede..."...Da er del vel tilbake til skrivebordet...interessant er det hvertfall...Ellers er jeg omgitt av rot, oppvask, enda mer rot, boker, skjeletthode, ryggrad, skjelett uten hode..papirer i alle retninger, garnnøster og strikkepinner, altså enda mer rot..men faktisk ikke så mage hybelkaniner, vasker hvertfall ei gang i uka!!..Snart påske...Gleder meg!!!..(sater på en fantastisk ferie)

Ingen kommentarer: