torsdag 8. mars 2007

Litt bånn:-S

Først og fremst er jeg gysla trøyt for tida..selv etter 8t natt, som egentlig burde være helt optimalt..så har det vært lang dag på skolen 9-18 med bare teori..Burde egentlig interessere meg, men er så trøyt at jeg tenker mest på å komme hjem...sliter skikkelig med konsentrasjonen for tida:-(..Og når jeg er i sånt lag, lengter jeg hjem og...der jeg har det såååå bra!..Famakologitentaen kom i dag, men fikk ikke henta den...sikkert gått te helsikke uansett:-(..Ting vil liksom ikke helt min vei..så merker jeg at jeg må sette skikkelig i gang med lesing..Så helga bør jeg absolutt lese masse på smertefysiologien(pga konsentrasjonsproblemer har det gått inn litt for lite på forelesningene, selv om læreren er veldig flink!)..og så må jeg faktisk særiøst repetere anatomi og mobiliseringsteori...Men aller helst skulle jeg ønske jeg var hjemme sammen med kjente og kjære faktisk...Men er bare drøyt 3 uker til jeg tar meg påskeferie(dropper litt skole da;-)..)...Fram til det har jeg masse å tenke og fundere på og kose meg i mitt eget selskap..Det er lungt!..Savner Norge og sørlandet, FAKTISK!:-)

Ingen kommentarer: