torsdag 29. mars 2007

Påskeferien kommer i grevens tid!!...disseksjonsdritt og Sthlms-lei!

I morra setter jeg meg på toget og så buss i totalt 13t ca for å komme hjem, litt i minste laget i forhold til vanlig reisetid faktisk...gleder meg ikke tid det, men derimot gleder jeg meg helt sjugt te å komme heim!..Just nå har jeg bare lyst til å slutte denne forbanna skolen og drite i alt arbeidet jeg har lagt ned og reise hjem for godt..hjemme der jeg faktisk har det veldig greit!..
Men prøver alt jeg kan å se det positive i det hele og skal hvertfall holde ut til sommeren..MÅ jo det, selv om jeg ikke en gang vet om jeg vil bli naprapat...om det er verdt det rett og slett...hadde vært så utrolig digg og bare studert i Oslo eller no sted som liksom ligger nesten hjemme...hmm...
Var på disseksjon i dag...dvs så noen avdøde mennesker som hadde donert sine kropper til forskning..alle sammen døde i 2006 ei gang...så var litt gamle og..Var splitta opp og kutta på og vi fikk sett alt liksom...av indre organ, muskler, kneskål og alt du kan tenke deg i en menneskekropp...skallen og hele ryggrada var rett og slett bare splitta på mitten...For å si det sånn er ikke kylling det jeg har mest lyst på til middag i nærmeste framtid...Faktisk frister det å bli vegetarianer igjen...Dette var rett og slett forj... å se på..:-(..Gjorde meg skikkelig umotivert og interesserte meg faktisk veldig lite fordi det var så uhorvelig ekkelt å se...:-S...Tror jeg nekter å bli med på disseksjon igjen!!..
Ellers prøver jeg å pakke, men hjernen er liksom ikke helt med...er i dårlig slag...Lengter MASSE hjem og vil ikke være her...Det eneste jeg hele tida vil er å hjem!..Det skremmer meg...for tyder det på mangel på interesse for studiet!..hmm...Whatever...Veldig glad jeg dropper skolen til uke og bare reiser hjem i morra...Jeg er "syk" av lengsel må jeg innrømme..Og skal ta opp med meg selv igjen om jeg virkelig er interessert i dette!..Men hva pokker skal jeg bli da?..Barnehagetante;-)..eller kokk?...vaskekjerring?..sykkelbud?...husmor?..hmm...
...............Det er visst i motbakker man blir sterk..............................................................................
God påske folkens!